13 mei 2012

Deze week was druk, zeer druk. Zo deed ik mee aan een anderhalf uur durend videogame-experiment met mijn vriendje, waste ik één van mijn favoriete wollen truien te heet zodat hij nu gekrompen is, haalde ik weer een ontwikkeld filmrolletje op, werkte ik mijn thesis af waarna ik hem liet afdrukken en ik hem binnenbracht op de studentenadministratie (yes! yes! yes!), kocht ik Allemaal Rokjes van Mme Zsazsa, kocht ik ook een tweedehands rood rokje en tweedehands bebloemd t-shirtje, bezocht ik het slotevent van de Faculty Stars van de KULeuven, maakte ik twee cakes (één chocoladecake en één appelcake), bakte ik wentelteefjes met appeltjes en speculaas als ontbijt, bereidde ik een activiteit voor de jeugdbeweging van mijn vriendje voor, ging ik naar een infobeurs van de KHLeuven, at ik lekkere aardbeien en genoot ik van het veelzijdige Belgische weer. Ik deed nog veel meer, maar die activiteiten ben ik momenteel even vergeten.

Gisteren en vandaag maakte ik bovendien dit filmpje. Terwijl ik het filmde had ik dromen in mijn hoofd, ideeën tussen mijn oren. Alles inspireerde me: de zon, de vogels, de wind, de bloemen. Mijn gedachten huppelden van het ene eind van het veld naar het andere, over en weer, als een uitzinnig konijntje. Ik voelde me als in een droom. (Weet iemand hoe ik video's van Vimeo kan weergeven op deze blog? Ik kan dat precies enkel met video's van Youtube?)

Oh ja, ik luisterde ook 28735674872984862751938486237 keer naar deze cd. Echtig waar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten