5 juni 2012

enkele dagen geleden gingen pieterjan en ik snel snel snel naar ikea, bij wijze van pauze na het leren. een lekkere zalmmaaltijd voor mij, zweedse gehaktballetjes voor pieterjan, een vanillegeurkaars, twee pakjes knäckebröd en een dracaena sanderiana (oftewel lucky bamboo, maar de andere benaming is fijner) zijn daar het resultaat van. de kaars geurt mijn gedachten tijdens het leren, ook al heeft het vlammetje nog niet gebrand, en de krulbamboe staat trouw aan mijn zijde. en het knäckebröd stilt mijn honger.
oh, en daarnet gingen we naar de carrefour, en op straat vonden we een typmachine met een papiertje met "gratis!" erop. we hebben hem meegenomen, hij werkt nog. ik ben zo blij, brieven en verhalen typen, joepiejeej. wie wilt een briefje?

1. zalm met knäckebröd
2. de liefste
3 & 4. dracaena sanderiana
5. experimenteren (ik door pj digitaal, bloemen door mij analoog)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten