28 juni 2012


zonneschijn, warme lucht en fris geurende bloemen.
vlechtjes in mijn haar, fleurige kleedjes en blote benen.
vrijheid, eindelijk.

morgennacht vertrek ik op vakantie naar zuid-frankrijk, tot en met 15 juli.
tot die tijd zal mijn blog heerlijk slapen, in een knusse hangmat, met lichtvlekjes op diens huid.
ik hoop dat jullie genieten van de zomer, met volle teugen.
adem diep in en uit, koester de pure zomerlucht. met een vleugje zonneschijn en bladgroen.

ik zal huppelen.
tussen franse zonnebloemen, met mijn tenen in de middellandse zee en met mijn hoofd in de wolken.
huppel maar lekker mee.

liefs

1 opmerking:

  1. Ah dankjewel :) (wat haast niemand weet is dat ik daar helemaal uit mijn dak ging op het liedje Call Me Maybe) en heel erg veel plezier in Zuid Frankrijk! Ik ben jaloers, ik vind het daar altijd zo fijn. Doet mij denken aan kampeervakanties van vroeger :)

    BeantwoordenVerwijderen