25 augustus 2012



donderdag was pieterjan jarig, hij kreeg een mooie 22 achter zijn leeftijd!
hij nam een dagje vrij van het leren, we trokken erop uit.
we belandden in zutendaal en wandelden het blotevoetenpad.
ik voelde me een klein kindje,
ik liep voortdurend over van enthousiasme.
erna gingen we naar een plek waar pieterjan ooit al was geweest.
het was er prachtig: een groot meer met strandjes en bossen en heide rond.
de dag was veel te snel voorbij, ik wilde dat er geen einde aan kwam.
pieterjan kreeg trouwens 19 cadeautjes van mij.
ik wou er 22 geven (voor elk jaar eentje),
maar mijn portefeuille liet dat niet echt toe.
het was een fijne verjaardag voor de liefste jongen.

1 opmerking:

  1. dat blotevoetenpad liep ik ook eens, zo leuk he! sowieso is het soms fijn je een kindje te voelen en sowieso altijd om zulke fijne dagen te hebben :) het meer ziet er ook prachtig uit

    BeantwoordenVerwijderen