3 september 2012


ongeacht dat ik uitkijk naar wat nu allemaal komen zal,
naar de nieuwe avonturen en de andere seizoenen die voor de deur staan,
denk ik toch gelukkig terug aan de afgelopen zomermaanden.
ik heb mooie plekken gezien, genoten van warme en minder warme dagen,
een maand lang gewerkt met lieve mensen,
beslist wat ik de komende jaren wil gaan studeren,
en nogmaals vastgesteld dat ik elke dag opnieuw gelukkig ben met pieterjan.
na een dikke vier jaar als koppel zijn we twee handen op één buik,
nu eens kinds, dan weer volwassen serieus.
maar vooral gelukkig.
bij hem zijn is een zegen, momenten waar ik elke seconde van geniet.
het is moeilijk om hem lange tijd niet te zien,
maar weten dat hij mij ook mist en dat hij ook aan mij denkt zijn troostende gedachten.
het is zoals een beetje op de foto hierboven te zien is: hij geeft me regenboogjes.

* foto getrokken door pieterjan in les baux-de-provence, juli 2012

1 opmerking: