20 november 2012




in de herfst plukken we thuis in de tuin verse appels, zomaar van de boom.
we kijken naar de paddenstoelen die overal tevoorschijn piepen,
en hoe het gras en de bomen bruin kleuren en zich verstoppen voor de winter.
we zetten kaarsjes aan en nestelen ons onder de dekens, met de liefde en thee.
de herfst is het seizoen waarin de natuur zachtjes sterft, maar dit gebeurt in geuren en kleuren.

zaterdagavond gingen pieterjan en ik naar het concert van selah sue en ik maakte er een radioreportage.
zondagavond gingen we naar het concert van beach house,
ik had mijn armen rond pieterjan en hij nam mijn handen vast en we wiegden samen op de mooie muziek.

2 opmerkingen:

  1. Wat een extreem fijne foto's op je Flickr. Ik word er een beetje melancholisch van, wat positief bedoeld is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooi! De kleuren zijn echt praaachtig. Ik ga gelijk je Flickr even bekijken! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen