29 januari 2013


de sneeuw is verdwenen, nu is er regen in de plaats. je hoort de wind gieren door de bomen, je ziet de lente dichterbij komen. vandaag was het zelfs warm genoeg om zonder jas naar buiten te gaan. ik hou werkelijk waar van alle seizoenen, ik hou van sneeuw, van regen, van zon, van bloesems, van vallende bladeren, van regenbogen, van hagel, van vorst en van warme temperaturen. ik omhelsde de sneeuw van de voorbije weken met open armen, en nu verwelkom ik even graag de regen en de zon die soms komt piepen. binnenkort is de zon weer warm en aanwezig genoeg om onze huid te verwarmen. dan komen de mensen weer meer naar buiten, dan kan er weer gepicknickt en in het gras gelegen worden. 

gisterenavond had ik een feestje met mijn lieve klasgenootjes. het is fijn om omringd te zijn door zo'n fijne mensen. de nacht was wel kort, en zo ook het aantal uren slaap. nu ga ik me in bed nestelen met het boek persepolis, totdat mijn oogjes dichtvallen.

1 opmerking:

  1. dit had ik kunnen schrijven,
    dat ik geniet van alle seizoenen en blij wordt van de blauwe lucht en mini zonnestraaltjes die weer op onze gezichten schijnen (maar dat ik ook blij ben dat ik morgen gewoon nog even naar de sneeuw ga <3).

    en dat feestjes met klasgenootjes leuk zijn. mensen zijn zo leuk he, we boffen echt met ze :)

    BeantwoordenVerwijderen