17 mei 2013


de laatste weken heb ik vaker zin om te huilen dan te lachen. weinig slaap, weinig ontspanning, veel stress.
het is moeilijk om van de leuke dingen te genieten, omdat ik voortdurend mijn te-doen-lijstje op mijn netvlies gebrand zie.
gelukkig is het ergste op 31 mei achter de rug, nog twee weken heel hard op mijn tanden bijten, flink doorzetten.
dan kan ik ook opnieuw vaker bloggen, joepie. ik mis het, en ik mis jullie fijne reacties.

gelukkig is pieterjan er om mij te steunen. het gaat met vallen en opstaan, maar ik zou niet weten wat te doen zonder hem.

7 opmerkingen:

  1. mooie foto's! en succes met je examens/schoolwerk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve foto! Nog even doorbijten, je kan het! Ik zit in hetzelfde schuitje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag lieve Jade! Hier een klein opkikkertje...
    Er is wat leuks onderweg voor jou want jij hebt de lente GIVEAWAY op THE SQUARE LIFE gewonnen!

    Stuur je mij je adres naar thesquarelife@hotmail.com?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gelukkig is 31 mei op dit moment al heel snel. Ik hoop dat je erna met volle teugen weer van alle kleine, fijne dingen kunt genieten!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtfoto's! heel veel succes nog de laatste paar daagjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Jade :)
    Mooie blog heb je!
    Ik zag bij Elisse dat je mee doet in juni aan de photo challenge, super leuk! Ik ben erg benieuwd naar je foto's, wat ik op je blog zie maakt me nieuwsgierig.
    Vind je het goed als ik je in een lijstje op mijn blog zet?
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat het vandaag 1 juni is, is het ergste achter de rug?
    Over de mislukte polaroids: Ik had de camera gekocht met de polaroids er nog in en volgens mij had ik ze eerst in een zogenaamde cold clip moeten doen. En ze daarna in de camera (denk ik) en daarna onder m'n trui op een warme plek. Volgens de plaatjes op de achterkant, als ik ze goed begrepen heb!
    Ik heb ze niet in de cold clip gedaan (ik denk dat de koelkast ook had gewerkt, ik heb geen cold clip) en ze daarna in de camera had moeten doen.
    Heb je ervaring met polaroids :)?
    Ik moet nu nog zorgen dat ik ergens nieuwe polaroids vind en het dan opnieuw uitproberen, maar dan wil ik natuurlijk niet dat 't mislukt! X

    BeantwoordenVerwijderen