7 augustus 2013

analoge nostalgie












eindelijk de eerste lading van de foto's die ik trok in zuid-frankrijk tijdens de eerste twee weken van juli.
dit is een selectie uit mijn analoge kiekjes.
wanneer ik de foto's bekijk vullen ze mijn hart met warmte en nostalgie. herinneringen zijn iets moois, zeker wanneer diegene van wie je houdt niet bij jou is.
pieterjan is op kamp, al zeven nachten slaap ik in een leeg bed, op mijn eentje. nog drie keer slapen, en ik lig terug in zijn armen.

ik ben niet goed in alleen zijn, in missen.
ik mis het gevoel hem niet te missen.

ps: de schildpad die we vonden is een griekse landschildpad. hij heet amadeus en maakt graag wandelingen.

12 opmerkingen:

  1. Wat een prachtfoto's, ik ben vooral fan van die onderwater <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend mooi! Ik hou zoveel van de zee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke vakantiefoto's! doet mij ook wegdromen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. this is very nostalgic and I really like the mood of this. Analogue photography is so beautiful!
    by the way, thank you!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh, ik dacht dat ik hier al op had gereageerd. Ik vind deze foto's echt prachtig. De onderwaterfoto met de stenen en de foto met de planten vind ik het mooist. Wat zit er een fijne sfeer in, mooie kleuren ook.

    Ik heb jou in het lijstje op mijn blog gezet van de mensen die meedoen in september met de photochallenge, is dat goed?
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je meedoet, Jade! Ik kijk alweer uit naar uw mooie plaatjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie foto's zijn dit. Leuk aandenken voor de dagen dat je alleen bent, zoals nu :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Jade, ik heb net je blog ontdekt. Wat een prachtige foto's maak je! Wauw. :) Ik ga je zeker weten volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, superleuke foto's!
    Ik hou echt van mijn analoge kodak (:

    Liefs, Liese
    PS: ik hou een give-away, doe jij al mee?:)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk sfeertje aan deze foto's! Precies beelden uit een droom :-)

    BeantwoordenVerwijderen