18 januari 2014

the blog friendship booklet

Al sinds ik kon schrijven, hield ik van vriendenboekjes. Niet omdat ik dan zag wat andere mensen hun favoriete maaltijden waren (altijd weer die pizza en die frietjes), maar omdat ik mezelf altijd een beetje beter leerde kennen. Ik moest nadenken over mezelf, over dingen die ik graag deed of waar ik van droomde. Ik vind het moeilijk om favoriete dingen te kiezen, want kiezen is verliezen en ik ben een eeuwige twijfelaar. Toch was ik steeds blij wanneer ik zulke vragen mocht beantwoorden. Want het is zoals ze zeggen: zelfkennis is het begin van alle wijsheid.

Heel fijn dus toen ik het leuke idee van the blog friendship booklet zag passeren bij Elisse en Sanne, en ik wilde er graag ook aan mee doen. Zoƫ is diegene die de tag begon. Wil jij ook meedoen? Geen probleem, ga dan even naar deze blogpost



Hielden jullie ook zo van vriendenboekjes?

6 opmerkingen:

  1. Ja, ik hield er ook heel veel van! :) Ik vulde alles in, zelfs papiertjes om je op dingen te abonneren, gewoon omdat ik het zo leuk vond om ze in te vullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah, wat is ie mooi en dromerig geworden bij jou, Jade! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ik had er ook zoveel vroeger! Wat een fijne lieve antwoorden trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi tekstje erbij, zeg. Wat leuk om te lezen (en mijn eigen naam erbij te zien :)!).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve ben jij. Ik lees al je antwoorden, van beneden naar boven maar waarom in die volgorde weet ik niet, en toen zag ik mijn blog ineens voorbij komen! Ik geniet er van dat je veel post, dat vind ik fijn. Nu ga ik snel ontbijten en knuffelen met het katje van de buren. Ze snuffelt nu aan mijn slow-juice drankje :) Ik spreek je snel lieve Jade, al al het liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaa! Ik kijk er soms nog eens in, wanneer ik weer een kast leeg trek om zoveel mogelijk weg te doen. Maar de vriendenboekjes zal ik altijd bewaren! Erg leuk om het zo digitaal te doen en om je antwoorden te lezen. Dit moeten we blijven doen. Ik weet niet of jij het ook heb gedaan maar ergens rond 2001/2002 stuurden we elkaar via de mail ook hele vragenlijsten. Deze heb ik uitgeprint en ingebonden.

    BeantwoordenVerwijderen