18 april 2014

waar mijn voeten mij brachten

Deze namiddag wilde ik graag naar de Kruidtuin om er te genieten van de ontluikende zomer en de aanwezige lente. Ik wilde bloemen zien, bloesems ruiken, kinderen zien spelen en oude koppels arm in arm zien wandelen. Maar jammer genoeg bleek de Kruidtuin al gesloten wanneer ik er aankwam. Ik wilde niet direct terug naar binnen, dus volgde ik mijn benen.
Ik stapte gewoon waarheen mijn voeten wilden stappen. Ik had mijn fototoestel in de hand, en fotografeerde mooie dingen die ik onderweg tegenkwam. Veelal bloemen en bloesems, maar dat vond ik niet erg. Een onverwachte mooie wandeling. Verwacht het onverwachte.









En op het einde van de wandeling, belandde ik terug thuis, waar er mooie schaduwen op de grond te zien waren en de zon me vrolijk toe lachte.

9 opmerkingen:

  1. Wat een fijne post! En leuke schoentjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit leuk en wat ben ik dol op je schoentjes! ze lijken op mijn lievelingsschoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat verwoord je het mooi. En dan met die mooie foto's erbij :) Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tof ideetje Jade, en hihi uw haren die bijna overal komen piepen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jeeeeeetje wat maak jij prachtige foto's zeg. Ik ben echt fan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ah, zo lief wat je zei!
    En wat is dit leuk! Mooi hoe je ze onder elkaar hebt gezet.

    BeantwoordenVerwijderen