7 augustus 2014

31/52

A portrait of my love. Once a week. Every week in 2014.
Sommige mensen houden van koffie, anderen houden van thee en nog weer anderen kunnen ze allebei wel smaken (ik). Mijn liefste behoort tot de thee-liefhebbers. En als hij mag kiezen, dan graag met drie lepeltjes suiker.

(Meer info over mijn jaarproject vind je hier. Een verzameling van de posts over het project vind je via deze link.)

---

Some people like coffee, others love tea and there are also people who love both (me). My beloved one is one of the tea-only-people. And if he can choose, he likes three spoons of sugar in his tea.

(Here you can find additive information on my project. This link collects all the posts about the project.)

4 opmerkingen:

  1. Ik kan ook niet kiezen tussen koffie en thee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jade wat een fijne foto's van jullie huisje, ik ben benieuwd naar de rest! en ik heb het boek bijna uit, en ik ben er helemaal weg van. maar dat is omdat het aan mijn lievelingsboek 'ontdekking van de hemel' doet denken, heel erg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. "Ontdekking van de hemel" moet ik dus dringend eens lezen! :)

      Verwijderen