29 oktober 2012



aude (m'n jongste zusje) verjaarde in juli, en wilde als verjaardagscadeau dat ik eens foto's trok van haar. wat een compliment, wat vond ik dat lief.
zaterdag hadden we eindelijk tijd en was het nog eens mooi weer ook.
de bovenste foto is van die shoot, andere foto's zien jullie op mijn flickr.
voorlopig alleen digitaal, de analoogjes moeten nog ontwikkeld worden.
wanneer het kouder wordt gaan we nog eens foto's trekken, op 'n andere locatie.

de onderste foto is mijn momenteel-lievelings-kousenbroek.
ik zit op het dekentje dat ik al heb van toen ik nog heel jong was.
met thee en merci-chocolaatjes, lekker fijn.
jammer genoeg zitten er al gaten in mijn kousenbroek, hij zal niet lang meer leven.
ik ben koningin van het land waar kousen en leggings niet lang leven. jammer genoeg.

('t is misschien stom, maar ik vraag me stilletjes altijd af wat anderen vinden van mijn foto's.
wat vinden jullie? wat denken jullie, of waaraan denken jullie, bij het zien van mijn fotografie?)

3 opmerkingen:

  1. ik vind jouw foto's heel erg fijn en mooi herfst :) (en jouw maillot ziet er ook heel erg fijn uit)
    het recept heb ik hier van: http://kirstenvesters.blogspot.nl/2011/02/haverkoeken.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig zijn jouw foto's. de kleuren zijn heel fijn. kaasbroodjes zijn heel makkelijk en lekker. als je een brooddeegje hebt gemaakt, maak je hem plat en langwerpig, strooi er kaas overheen, rol hem op en snij er plakken af. dan krijg je die mooie slakkenhuisjes. doe ze in de oven en bak ze goud bruin.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De foto's van je zusje (en de andere meisjes die je gefotografeerd hebt) vind ik heel, heel mooi. Ze hebben iets 'meer' dan foto's van andere mensen. Je doet het goed!

    BeantwoordenVerwijderen