3 juni 2013

de dieren zijn mijn vriend



gisteren reden pieterjan en ik expres een beetje verloren met de auto, tussen uitgestrekte velden en bossen.
het was een mooie zomeravond, met een zachte wind en een warme zon.
ik werd vrienden met een mannetjesfazant. hij vroeg of ik mee op reis wilde.
maar ik kon niet, ik moet leren jammer genoeg. gelukkig trok ik wel een foto van hem, als souvenir.
vorige week werd ik vrienden met een eendenfamilie.
ik hielp ze de straat oversteken en achteraf gaven ze me vele lieve kwaakjes.

photochallenge: 2 - faceless self portrait
photochallenge: 3 - stranger
de juni-photochallenge gaat goed, ik zit nog steeds op schema.
het gezichtloze zelfportret spreekt voor zichzelf.
de stranger is een oude man die vandaag een wandelingetje maakte in onze straat.
hij glimlachte bij zichzelf, en daarom trok ik een foto van hem.

morgen heb ik mijn eerste examen. toi toi toi voor mezelf!

4 opmerkingen:

  1. Toi toi toi Jade! Mooie foto's alweer! Fijn, vrienden worden met eendjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De foto van de man is mooi! Maar ook de mannetjes fazant en je zelfportret zijn top. Veel succes nog met je examens .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig faceless self portrait.

    BeantwoordenVerwijderen